sunnuntai 21. elokuuta 2011

20.8. Kouvola kr

Aamulla kerrankin ihmisten ajoissa lähdimme ajamaan kohti Kouvolaa. Mukaan lähtivät Naomi ja Likita. Viivi halusi Naomin junior handler koirakseen, joten voisinkin oikeastaan aloittaa kertomalla siitä, kuinka laitoimme Naomia vaivaiset 4 tuntia edellisenä iltana. (ei nyt kuitenkaan mennä siihen) No jaa.. Olihan se oikeastaan tosi kiva, että Naomikin pääsi mukaan.

Tuomarina toimi Tarja Löfman, joka olikin minulle ennestään tuttu tuomari. Itse kisasin Likitan kanssa, jonka kanssa meni tosi hyvin. Viivillä ja Naomilla meni myös todella hyvin, joka oli oikeastaan vähän yllätys minulle, koska Naomi ei normaalisti mielellään liiku kenenkään muun kanssa kuin minun. Kummatkin pääsimme jatkoon. Tuomari vaihdatti koirat, sain irlanninsusikoiran vaihdossa. Sain sen seisomaan mielestäni hyvin, mutta liikkeissä olisi saanut olla enemmän puhtia. Koira oli jo aika väsynyt. Viivi sai vaihdossa mittelin, jonka kanssa meni kuulemma tosi hyvin. Itse en ehtinyt hänen vuoroaan seurailemaan, olin niin keskittynyt ampiaiseen joka kiusasi irlis parkaani.

Sitten sitten... Huudettiin numerot jotka pääsivät jatkoon. Suureksi yllätyksekseni olin jatkossa. Myös Viivi oli jatkossa, vaikkei se minulle yllätys ollutkaan. Olimme vaihtaneet koirat takaisin ja seisottelimme koiriamme kun tuomari sijoitti meidät. Itse sain 4. sijan ja Viivi sai 2. sijan.

Yövyimme Vääksyssä koirien kanssa. Hauskaa oli (kiitos Viivin) ja uimaankin lopulta päästiin.

Onnea vielä Viiville hienosti meni! Sinulla ei todellakaan ollut koira helpoimmasta päästä. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti